Välkomna!

Hej!

Jag bytte blogg för att jag kände att jag behövde en nystart. Ska även försöka hålla denna mer uppdaterad. Samt försöka mig på konststycket att få in lite bilder. =)

Jag kan ju börja mitt i min flytt då. =)

Jag har formellt sett flyttat in i min fina trea här i Södertälje nu då, men för mig känns det som att jag fortfarande flyttar... :s
Jag har mängder med flyttkartonger i lägenheten och vardagsrummet är inte ens slipat och spacklat.
När jag började på det upptäckte jag att jobbet som behövde göras där översteg mina kunskaper en aning.. ;o)
Ska se om jag kan få till några bilder på vardagsrummet senare idag eller imorgon...

Sovrummet börjar iallafall att ta sig lite. Är nog bara 7 flyttkartonger kvar där nu ;o)

Matplatsen är i princip klar. Bara lite rörigt.... Samma med gästrummet.

Men men om nån månad eller så är det nog klart.

Nej, nu ska jag nog ta och jobba lite så hörs vi senare.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0