Dags att tagga till för 2010.... =)

Jaha, då var år 2009 snart slut. dags att tagga till för en ny nyårsafton och ett nytt år.
Sitter och funderar på hur man ska sammanfatta året som gått och vad jag har för förväntningar på det nya som kommer.

2009...

... är året jag flyttade tillbaka till Södertälje, trodde aldrig det skulle hända (!)
... är året jag haft en KANON-sommar
... är året jag var på POWER BIG MEET för första gången
... är året jag har en EGEN julgran för första gången
... är året som varit helt uppochner utochin och bakochfram för mig

2010...

... är året jag hoppas på nytt jobb
... önskar jag att min mormor blir frisk
... hoppas jag på en ljusare ekonomi både för mig och världen
... hoppas jag blir ett KANON-år!

Nyårsafton i år firas i goda vänners lag med middag och en aning alkohol.. ;o)



Kanske får även se lite av detta:



Vi är ju ändå i Södertälje :p

Om vi inte hörs igen innan 2009 är slut så önskar jag er ett gott och lyckligt 2010!!

Gott nytt år mina vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0