Det lider mot jul.... =D

Nu lider det mot jul. Och fort går det. Jag försöker hinna med allt man ska hinna innan jul.
Så som att sätta upp julgardiner, lägga juldukar på borden, baka, städa, få upp lite tomtar och ditt och datt....
Julgardiner finns i köket.. Vardagsrummets ligger i förpackning :p

Lussekatterna är bakade :





Städningen har inte kommit så långt och jag har julduk på ett bord...

Men men snart så.. En vecka eller två till så ska det nog fixa sig.. =D

I år har jag iallafall riktigt julkänsla! Och julen ska firas hos mig!

Den 23:e ska granen kläs, gröt ska kokas och eventuella klappar slås in. Tills dess ska resten vara fixat, inklusive en del julmat...

Puh, man har en del att göra!

På söndag är det Lucia och då får jag tillbaka mitt älskade körkort!!!

Ha en tervlig helg nu allihop så hörs vi i julstöket!

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0