Julafton!!

Nu är julaftonen 2009 avklarad.

Den lämnade mig med ett enormt diskberg... Men det var det värt!

Vaknade imorse klockan 7 första gången. Min darling såg inte så pigg ut då så jag somnade om.  Vid 9 fick jag nog och ville byta paket.. :p Han var inte så glad på mig.... =) Men han gick med på det =D

Han fick 6st assietter, en spikmatta och en lavalampa av mig.

Jag fick en kakform i silikon i form av en ros och en "korg" med saker från BodyShop! Tack älskling!

Sen kom mormor och morfar :



Jenny och Max var också här! =D



Pappa den osociala människan =D somnade i soffan under Kalle Anka.



Vi hade varit snälla i år så tomten kom! =D Han läste saga för Max.



Max måste ha varit extrasnäll för oj så mycket julklappar han fick!!!



Många paket att öppna var det :p

Jag fick en ögonmask och en massagegrej av Jenny och Max.
Ett presentkort på Hemtex och pengar av mormor och morfar.
Pengar och ett skrivbord av pappa.

Mycket nöjd med mina julklappar!!

GOD JUL till er alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0