Flickan som lekte med elden

Förra fredagen skulle mamma fyllt år.... Jag var i minneslunden, så fint!
Jobbigt, så dagen efter försökte jag liva upp vardagen med lite bowling med trevligt folk!

Här är lite bilder från den kvällen:


Inga kommentarer.......... :p


Sötaste ramlade ett par ggr.... Halt.. :p


Humöret var på topp under kvällen!


Älsklingen och jag försökte oss på att bowla ihop..... Haha, fick ner 1 kägla iaf tror jag...

I veckan har det bara varit jobb... Har dock börjat buggkurs också... Roligt!

Trots allt detta är jag riktigt depp just nu, så mycket annat skit!

Kan säga att jag förstår mig inte på människor. Hur fungerar vänskap egentligen??

Och inget körkort har jag heller.. Va fan gjorde jag så för???

Var på bio ikväll, Flickan som lekte med elden, med sötaste... Hon sover i soffan brredvid mig just nu....
Funderar på att väcka henne så vi kan sova i sängen för jag är också trött... Ska gå in och bädda åt oss nu.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0