Gardinfästen och datorväska

Idag har min älskade fader varit här.

Jag var väldigt ledsen när han kom så först pratade vi massor och sen åkte vi iväg för att köpa en dator åt honom istället för att göra det vi skulle... Sätta upp gardinfästen.... :p
Det blev en dator åt far samt en datorväska och en extern hårddisk till mig på vår lilla shoppingtur..

Sen åt vi en middag på Max.... =)

När vi kom hem åkte dock gardinfästena upp.. Nu har jag gardiner i mitt sovrum!!! =D
I köket och gästrummet sitter iallafall fästena uppe... Måste fixa gardiner nu bara :p

Nu börjar det närma sig två av de tyngsta dagarna på året...
På fredag den 16/10 skulle mamma ha fyllt år och två veckor senare den 30/10 dog hon.
Vill knappt tänka på det.......

Mormor, min älskade mormor är väldigt sjuk också... Får nog inte ha henne kvar med oss så länge till.

Hur mycket mer ska livet jävlas med mig? Hur mycket mer orkar jag?

Allt är bara skit just nu... Behöver hitta ett ljus i tunneln, men inte tåget....

Kommentarer
Postat av: jonny

Vi borde träffas nån gång! jag saknar känslan av att ha en familj.

2009-12-09 @ 11:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0