En bra tisdag!

Goddag!

Nu kommer de utlovade bilderna från bröllopet!

Var så trött igår kväll att jag inte orkade.



Här är jag och min baby när vi väntade utanför kyrkan på att bruden skulle anlända


Det otroligt vackra brudparet!


Tre fina tärnor... =)


Idag har det varit kanonmycket på jobbet! Helt slut i huvudet.

Efter jobbet åkte jag och handlade och sen bestämde jag mig för att huvudet behövde rensas så jag åkte ut i skogen och plockade svamp!

Här är resultatet:


Mumma med massa gula kantareller så till middag blev det rostat bröd och kantarellstuvning! =D
MVG till mig på kantarellstuvningen! Gjorde det själv idag för första gången i mitt liv. Annars var det alltid min älskade mamma som gjorde den. Men min egen blev kanongod! *stolt*


Kantarellstuvning

Men nu börjar det bli dags att dra sig mot sängen.

En ny tuff dag på jobbet imorn och sen tvättstuga...

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Lilla Mimsan

Hej!

Fina ni är på kortet!!

Men... såg i ett inlägg att du förlorat mamma för två år sen. Beklagar så mycket, jag vet verkligen hur det känns.... pappa gick bort för 1,5 år sedan..... Var i tokstan bor du??

2009-09-01 @ 23:25:32
URL: http://lillamimsan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0