Klinik med Opal och inflyttningsfest =)

Hej igen =)

Jag har inte haft nåt vettigt att skriva i veckan så jag har helt enkelt inte skrivit.. ;o)

Jag började lära mig bakaxellinen förra veckan dock eftersom jag ska börja där nu.. :p

I fredags åkte jag med Marita när hon skulle till klinik med Opal. På väg hem var det en otroligt vacker solnedgång=) kanske inte den bästa bilden men ändå.. :p





I lördags hade jag inflyttningsfest. Marita kom tidigare och lånade badkaret, Nikita rullade ihop sig i fotänden av badkaret. Söta tussabussan! =)




Sen dukade jag upp lite småplock i form av olika ölkorvar, lite oliver, fetaost och lite vindruvor. Gott!



Där någonstans kom kom också alkoholen fram :p
Tobbe rotar glatt i kylen efter alkohol.... ;o)




Marita gick ut och rasta vovvan, sen hamna vi på krogen........


Resten sen är nog tur att det inte finns bilder på.... :p
Och hur det slutade ska vi också låta vara osagt! =)

Just nu sitter jag och tittar på Ladder49 fast jag borde sovit för länge sedan... Tvättstugan imorn efter jobbet. Och så ska jag försöka hinna förbi Mormor och morfar någon dag i veckan. Mormor är sjuk. hon ska läggas in för en biopsi snart. Hoppas knölarna dom hittat är godartade!!

Snart är filmen slut och då är det sovdags!

Natti och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0