Montering av Ikea-möbler och vägen mot ett färdigt vardagsrum...

Så här blev färgerna i mitt vardagsrum:

Haha, igår var jag på IKEA och köpte min "bokhyllsvägg" med Tv-bänk. Kommer bli så sjukt bra! Här kommer lite bilder från monteringen.. Kan säga att TV-hyllan var riktigt komplex... =)

Vi monterar lådor...


Jag med skruvmejseln i högsta hugg..


Frippe var snäll och hjälpte till!


Min kära älskling gjorde inte många knop.... Han provade soffan vi monterade dagen innan...


Och fel blev det.... Jag fick åtgärda..


Men fint blev det när vi var klara med den där "inte ikea-mässiga" tv-hyllan!

Idag ska sista bokhyllan monteras och sen ska hyllorna in i bokhyllorna och vitrindörrarna ska monteras på den hyllan som ska ha.. Några hyllor ska borras upp och sen ska det packas upp... Blir nog ett hem av det där också en dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0