Pokerkväll och Facebook-krasch

Har haft pokerkväll hemma hos mig ikväll.. Mycket trevligt, dock ingen tur för mig idag...

Kvällen började med Pizza



Till pizzan blev det öl....Mumma!
Sen började vi spela. Men som sagt gick det inget vidare för mig och min chiphög krympte fort..
Detta kort är taget medan det iallafall var lite kvar av den..



Humöret var på topp trots att spelet gick kasst! Öl, pizza och trevligt sällskap...
Kan det bli bättre? =)



Peter och Anders satsar mot varandra som tokar en giv.... Att döma av Peters leende var han mer segerviss än en sammanbiten Anders... ;o)



Sen dök den käre Jonas upp... Han hade hittills inte lyckat ta sig till nån pokerkväll, men ikväll var han med! =)



Första vändan tog Peter hem, andra Andreas. Hmm, jag som kände för att vinna lite pengar.. :p



Den mest irriterande grejen idag är helt klart att Facebook har KRASCHAT!!! Jag kommer inte in...
Står bara att servern inte svarar. Drygt! Man har ju halva sitt liv på nätet idag.. :p

Men men, nu är det iallafall dags för sängen. IKEA väntar imorn.. =D

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0