Ibland är det bara så tomt...

Ibland överväldigas jag av saknaden efter mamma.
Jag saknar henne varje dag men ibland när man ser någon som gör eller säger något som likan mamma blir det liksom så påtagligt att hon är borta.
Idag var jag och fikade hos min granne. Så kom grannen som bor över dem ner för att lämna hem dottern som varit och lekt med deras dotter. När dom skulle gå ramlade lilltjejen och slog sig så hon blödde massor. Då reagerade och agerade grannen jag fikade hos precis som min mamma brukade göra i sådana situationer.
Då kom en våg av saknad över mig.

Mamma <3


Igårkväll var vi ute vid Lida friluftsområde och grillade, det var mycket trevligt!

Fin brasa vi fick till vid eldstaden:



Har tränat 5 dagar i veckan de senaste 3 veckorna nu =D
Känner mig duktig!

Bara att hålla i det nu...

Min lägenhet behöver städas också... Men det finns alltid roligare saker att göra :p

Nu är det iaf dags för sängen för imorgon är det tyvärr jobb igen. och så ska jag åka till mormor och morfar =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0