Åre!

Om en timme bär det av till Åre med pappa!
Båda de andra jag skulle åkt med hoppade av i morse. Funderade då  på att åka själv men insåg att jag inte skulle ha råd och  blev helt knäckt. Då rycker min älskade pappa in som räddaren i nöden och åker med!

Vi åker hem på lördag så vistelsen blir en dag kortare än vad den skulle blivit. Men det gör inget, jag får åka skidor!!!
Pappa har typ inte åkt utför på 30 år eller nåt sånt så det ska bli ganska kul att se honom åka på nya carvingskidor :)

Sen på lördag kommer både jag och Daniel hem. =D Idag har jag fått några sms. Och blivit lika löjligt glad varje gång. Det är när det är så som man vet att man är KÄR!

Nä nu ska jag se över min packning och diska i köket och börja packa maten jag handlat.

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0