Lite av det här och lite av det där

Den här veckan har jag tränat 3 pass på Gröndal + att jag klättrat 2,5 timmar idag. =) Imorgon ska jag ut till Gröndal och köra ett litet pass till. Sen på måndag är det vägning igen... Hoppas att det står en lägre siffra på vågen än senast...

Idag har jag fått ont i min nacke. Vet inte varför.. :s

Sitter och glor på nån gammal film. vet egentligen inte varför. Just ikväll känner jag mig faktist ensam. Vet inte varför... Kan ha att göra med att mormor är så jäkla risig.. Det slog emot mig tidigare ikväll. Försöker förtränga det så mycket som möjligt men så kommer det som en flodvåg över mig.

Min käresta har varit och spelat biljard i Stockholm ikväll. Hoppas de har haft kul! =)

Jag har bäddat rent i sängen nu ikväll så nu ska jag ta och krypa ner i min renbäddade säng och sova!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0