På rätt väg

Snön börjar nästan försvinna. =( Jag som gillar när det ligger snö! Jag hatar dock töväder, man blir blöt, bilen blir så jäkla skitig men samtidigt så är det lite bra med töväder. Man påminns om att våren är påväg.
Våren med sina krokusar och snödroppar som kommer titta upp utmed husväggarna och vägarna. Våren med vårsol och spirande vårkänslor. Jo töväder kan nog vara lite bra ibland iallfall. =)

Jag har ont! Ont överallt. Har tränat både måndag och tisdag och ska träna imorn igen. Ett seriöst försök att gå ner i vikt. =) Har även börjat äta lite vettigare. Känns som att min kropp behöver det.

Känns ändå någonstans som att jag håller på att få lite rätsida på mitt liv. Känner mig heller inte lika ensam längre när jag är ensam hemma. Nästan lite skönt. Har hittat ett av mina gamla intressen igen, att läsa böcker! Finns ju inget skönare än att öppna en bok och fly in i bokens värld ett tag. =D

Nu är det dags att gå ut i köket och laga en liten middag. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0