Saknar och längtar...

Löjligt som fan, jag vet. Men ändå lika sant...

Daniel har åkt till Ramundberget för att åka skidor. Han åkte igår och jag saknar honom redan som fan!
Egentligen är det så sjukt löjligt men jag kan inte hjälpa det! Och inte hör man ifrån honom heller.
Det är nästan det jobbigaste. Att inte ens få prata eller sms:a med honom. Fick ett sms för 2 timmar sedan som svar på ett jag skickat. jag blev sådär löjligt glad bara att höra från honom.

På lördag kommer han hem.. På söndag kommer jag hem.. På onsdag åker jag till Åre!! Då är jag iaf sysselsatt så då hinner man inte sakna på samma sätt. =) Hoppas att jag får träffa honom på söndag!

Idag har julgranen pyntats av och klippts ner och nu ligger den i en sopsäck på balkongen =(
Ser så tomt ut nu när den är borta. Har packat ner alla andra julgrejer också förutom dukar och gardiner.
Det tänker jag ta när jag kommer hem.

Nu ska jag jaga medresenär till Åre. Vi har fått ett avhopp...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0