Underbart väder och hemresa

Sista dagen i Åre var vi uppe i högzon och åkte. Här har jag precis klarat av några av branterna i Störtloppet =)



På kvällen behövde jag medicin mot min förkylning.. Har hört att Jäger ska vara bra som hostmedicin ;o) Dock inte så gott rent så jag blandade lite... :p



Inför sista åket för resan tog pappa detta kort uppe från Tegefjället:



En underbart vacker solnedgång!

Jag är kär i fjällen! Så vackra utsikter, och så den rena fjäll-luften! Jag bara älskar det!

Igårkväll blev det myskväll med Daniel eftersom han också kom hem igår. Vi skulle titta på Independence Day men somnade i soffan båda två och vaknade en och en halv timme efter att filmen var slut. ;o) Bara att knata in i sängen och sova vidare. =)

Nu har han precis vaknat så ska se vad vi ska hitta på.

Min hosta är fortfarande ganska odräglig men lite bättre är den. Nu har jag dock riktig hostmedicin. =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0