Födelsedag, tjejkväll och lite annat .. =)

Nu är det alldeles för länge sedan jag skrev här.. :p

Jag har fyllt år sedan jag skrev här senast..
Jag fick fina presenter:

Av pappa och mormor och morfar fick jag pengar.
Av Daniel fick jag liftkort och resan upp för en dag i Romme och en bukett blommor!
Av Daniels föräldrar fick jag blommor (hoppas jag kan hålla dem vid liv :p)
Av polisen fick jag en p-bot... Jag och Daniel var på bio på min födelsedag och när vi kom hem satt det en fin p-bot på min vindruta och jag visste inte ens att jag felparkerat.... =(=(=(

Ikväll har jag varit på tjejkväll hos Daniels moster = god mat, öl och sangria, massa skitsnack och bastu och bubbelbad. Riktigt trevligt! <3

Det har varit lite si och så med träningen på sista tiden. Har inte riktigt orkat eftersom jag sitter och åker till mormor och morfar tre - fyra dagar i veckan och hjälper dom nu när mormor är dålig.

Nu börjar all snö försvinna också. Då kanske man kan börja springa snart också. =) Om mitt knä vill vara med på det . :s

Nu ska jag nog ta och titta lite närmare på kudden =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0