Tråkighetens dag imorgon

Imorgon är det mormors begravning. Liten och enkel precis som hon önskade kommer den bli.

En underbar gammal vän till mig gör våra sorgbinderier. Ska ta kort på dem imorgon när hon gjort dem och lägga upp. Tack Maria!

Vet inte vad jag ska skriva....Känner mig både tom på känslor och som att det är fullt av dem och jag vet inte vilken jag ska plocka fram.. Igårkväll kunde jag inte somna, det var som att någon slog mig med en gummiklubba i huvudet och under klubban låg orden: BÅDE din mamma och mormor är döda. Borta. Sen var det kört att sova. Jag saknar!

För att ta lite roligheter också:
Jag ska troligtvis bli omplacerad på jobbet nu för min j*vla handled så jag har börjat truckkurs!
Skrev teoriprovet idag med resultatet 50 rätt / 50 möjliga!! Ska tilläggas också att jag skrev det på 10 min för att jag varit hos läkaren... =D

Imorgon kommer jag inte va där men torsdag och fredag blir det körning med truck =)

Nu ska jag försöka nanna kudde inför imorgon!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0