Det är över nu...

Just nu är jag på botten av en brunn och vet inte riktigt hur jag ska komma upp för den är faan djup... Igår tog det slut med min älskade Daniel. Vet inte hur jag ska beskriva vad jag känner nu. Jag älskar honom. Jag hoppas att det blir vi nån gång igen :s

Som tur är har jag tagit hem ett litet monster som lyser upp mina dagar =)



Min lilla Pussel! <3 Hon är så söt!!!



Man kan sova gott i mammas famn också!!!

Hon kom till mig ganska lagom i tiden!
MEN hon är en hittekatt och lappar sitter uppe så jag kan bli av med henne men jag hoppas så att jag får ha henne kvar! Jag har blivit så käääär! Jag älskar henne och hon håller mig uppe nu när det är jobbigt!

Älskar Saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0